Thursday, June 30, 2011

SELAMAT DATANG KE AILIN NILZA

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Tujuan blog ini dibuka sebenarnya untuk menjual pakaian, aksesori untuk kaum hawa terutamanya kepada muslimah dan beberapa kraftangan yang comel untuk majlis istimewa seperti hari lahir, pertunangan dan perkahwinan. Idea untuk membuat blogshop ni dah lama difikirkan, cuma masa tidak mengizinkan saya untuk membuat blog ini kerana kekangan waktu.

Alhamdulillah, saya pun baru menghabiskan ijazah saya dan mempunyai masa lapang untuk merealisasikan salah satu impian saya pada tahun ini. Saya berharap dengan kehadiran blogshop ini, sedikit sebanyak dapat membantu sesiapa yang memerlukan khidmat saya. Sekali lagi selamat datang ke AILIN NILZA.

Sebarang komen membina atau pendapat saudara saudari yang datang ke blogshop ini amat dialu-alukan.




SALAM KASIH,

AILIN NILZA

1 comments:

zaza said...

Hai.. good luck for everything you do.. especially your dreams :-)already follow your blogshop..

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Reserved to Ailin Nilza
Design by Cik Kumbang